söndag 19 oktober 2008

Blirrblurr

Priset till den segaste människan på jorden går till?
*trumvirvel, barbambambaaaaam!*
Emma!
*jubel jubel*

Idag har jag sagt bye bye och kramat och försäkrat om att vi ska ses igen. En del har gråtit, andra har blivit rörda och där står jag som en okänslig pinne. Det är inte det att jag inte bryr mig eller att jag inte kommer sakna allihop, det är det att jag själv har inte fattat hela kommer-inte-ses-på-ett-år-grejen. Det känns som att jag kan se alla när jag vill igen.

Aja, om 4 timmar ska jag upp för om ca 6 timmar åker jag til Arlanda.
Jag lovade söta Beamy att blogga and I'm keeping my word.

Jag har tagit ett lugnande bad and let me tell you about it! Jag har en konstig fascination (stavas det så?) för brustabletter och har alltid haft det. Jag älskar brusljudet och ja, det känns som om hela världen blir bättre bara det bubblar lite. Nåväl, idag presenterades jag för fenomenet badbomb. Kära Berta hade köpt mig en sådan och den förbrukades nu ikväll. Tänk er en skitstor brustablett i ert bad! Resultat: Fabulous! För att höja lyxkänslan hade jag tända ljus och när jag badat klart tänkte jag att jag kan lika gärna duscha i det ljuset för jag orkade inte tända. Dum som jag är så ska jag precis sträcka mig efter balsamet när jag råkar släcka ljuset. Jag troooor att jag hade balsam i håret.. eller peeling.... eller.... klorin.
I alla fall, testa badbomb, doften Sakura var ljuvlig:) Tack Berta 8)

Jag älskar presenten från Sara och Manda! Tack tack tack! Resedagboken ska börjas fyllas direkt!

Jag såg förresten på Ps. I love you i fredags och jag såg den igen idag. Jag totalt galet älskar den filmen! <3

Jag känner att det blir bara random saker jag skriver om. Jag är dålig på att uttrycka mig idag och föralltid känns det som. Jag hoppas att ni vet redan vad jag tycker om er och hur mycket ni betyder, och om ni inte vet så kan jag försäkra er igen.

Jag ska sova nu.. Ta hand om er..

Ps. I love you....

2 kommentarer:

\ /-]\[E$@ sa...

man är alltid så ..när man ska flytta, lr vara borta ett tag. Man hinner inte med att reagera.. Jag vet precis hur det känns, är folk gråter och man står där o ba.. he he.. *koom lilla tååår..kooom!! nehepp*..le gullligt nu :P
ne men det e normalt tycker jag :)
Men jag kan övertyga dig att alla dem känslorna kommer att komma på en gång om nån månad :) lr veckor. :):):):).. Jag vet att du kommer sakna oss :) och vi kommer sakna dig oxå...

Och min present var bäst! ahhaah :) ne jag skoja :) Men var kul att du tyckte om det... och duscha aldrig med släckt lampa.. det e skit läskigt..jag har provat det :P

OK.. BYE BYE.. pusss!!!

Lolo sa...

Emma, Du var ingen okänslig pinne! Du skriver att du inte fattar.. D e nog våran evighetskänsla som spökar. Vi tror alltid att allting bara fortsätter, oförändrat.. Och Vane har rätt.. Känslorna kommer vartefter. Jag kan berätta hur du var i mina ögon, nästa gång vi ses. Girl - U take care now.. Puss å kram ;0)
Ps. Vi älskar dig och saknar dig... OCH vi ses snart igen!