onsdag 22 oktober 2008

Day three..

Jag sitter inte vid datorn lange sa jag kan inte svara pa era kommentarer men jag mar bra, ar inte sa trott och just nu for tillfallet ar jag matt efter lunchen. Sa det lider ingen brist pa mig. Gick med en tjej till supermarket utanfor campus igarkvall och det forsta jag gjorde var att sla ner en hylla med grejer, men det ar lugnt, det var bara en schampooflaska som gick sonder och jag klarade mig undan med ett - Be careful now!. Well, ni kanner ju mig.

Till frukost har vi enligt personalen the worlds best bagels och ja de ar goda.

Jag har fatt en present av min vardfamilj! Det var en korg med grejer till ett varde av tusen spann tror jag. Det var troja, keps, anteckningsblock, vattenflaska, fotoram, presentkort pa starbucks och en resturang, godis, kakor och den guidade turen i NY gratis. Ganska manga fick sadana korgar sa jag antar att vardfamiljerna far forslag men jag fick ett jattegulligt kort med. Sa jag vart lite rord :)

Jag at frukost med min rumskompis Amy idag. Hon ar ifran Australien and guess what?? Hon surfar!! Sa vi pratade om det, om ormar i toaletten och om blaogda svenskar. Forresten, jag blir galen pa kranarna har! Man vrider de at fel hall! Och typ det mesta ar omvant. Sa jag kommer vara forstord nar jag kommer till Sverige igen!

Nu maste jag sluta..

Hors snart igen!

XOXO

6 kommentarer:

Nadiiiia sa...

HAHAHHA lyckat emma, det där men hyllan xD typiskt dej xD vad skönt att allt går bra för dej:)skulle gärna vilja byta med dej xD skaffa skype;) jag har det nu, sara har det med, vi hörs pusshej<3

\ /-]\[E$@ sa...

hahahah :P
duuu kommer det inte ormar upp i toaletten?? :O:O:O:O
snälla säg att det inte farligt att var där :D:D:D...
du får beräta mer sen :)
och shiiit guide tour i NY..som vi inte gjorde i Barcelona..:(:((:.. men nu får du säkert åka sån turist buss :)):):):)
Puss på dig. Jag ska titta på film
PUSSPUSSPUSSPUSS

Emma sa...

aftis: Ja, jag ska skaffa skype sa fort jag skaffar dator..:) puss

berta: ormar i australien kan komma fran toaletter ja, men amy sa att det hander sallan sallan och hon har bara sett en orm i hela sitt liv:P och du, det ar ingen san buss vi aker med, vi aker med personal tour bus :P
pussss

Agge sa...

hej gumman vad bra att det går bra för dig:)

Lund sa...

gomena (anoo)
now i'm here for you anytime you want me :) yaksokuu :)
värsta ap-grymt, du får åka sån här röd buss eller hur :O ta kort på bussen åt mig 7777

det låter som att du lever livet, good .. var lite orolig att du skulle sakna ihjäl mig.. (önsketanke (anoo)) men som tur var ju inte det fallet :)

hör av dig snarast snarast och check you're email darling ;)

doki doki <3

\ /-]\[E$@ sa...

asså du fick ju en såndär tour från din familj.. dåå får du åka turist bussen?...lr?.. :S..