fredag 31 oktober 2008

Newfound respect

Jag ligger ner pa mina bara knan och tackar mamma och pappa for att de inte lamnade oss tre barn i skogen. Idag ar jag ack sa trott!

Idag har jag jobbat fran klockan 7;30 am - 8.30 pm. Jag ska absolut inte gora det men allt ar nytt, hektiskt och schemat ska skapas i helgen ar det tankt.

Jag orkar inte blogga idag och i helgen vill jag bara soooooova!
Jag har fixat mobilen men jag vet inte vad jag har for nummer an. Hahaha jag ska fa numret imorgon men om ni far konstiga sms sa ar de fran mig!

Nu ska jag kolla pa tv ett tag, ata lakrits och mjolkchoklad kopt fran speciellt speceri och sedan sova. Formodligen kommer jag inte kunna, men i sa fall har jag ju alltid Usher! <3>

Jag inser mer och mer vad det innebar att vara foralder och jag har en nyfunnen respekt for mina. Tack for allt mamma och pappa! Alskar er!

Jag vill beratta sa mycket men ni far vanta tills jag kopt min dator. Da kan jag vara inne pa msn pa morgnarna sa jag kan chatta mer.

Ta hand om er allihop!
Pusssssss

3 kommentarer:

Agge sa...

Tack för det skruttan. Det värmde.Det är ett heltidsjobb att vara förälder kan jag säga.Fick du vara helt ensam med barnen i 13 timmar? jag har hört flera kunder säga att man gärna utnyttjar sina barnflickor i USA så mycket det går. Så passa dig! Gör man något litet extra, vill de gärna att man ska fortsätta med det......Sätt ner foten i tid och markera vad du ska och inte ska, enligt "modellen" för au pair. Vi får prata mer i helgen om det.
Jag kan tala om för dig att här vaknade vi idag till .........plogbilen!!!!!Vet du hur chockartat det är, även om det snöade lite i går kväll. Visst ja, detta är ju bara en kommentar inget nytt inlägg......hihi
Puss gumman.

onlyGackt_san sa...

hej älsklings syrran min saknar dejj somtusan

här e min blogg:

onlygackt-san.blogspot.com

hur fixar man bakgrundsbild på förstasidan o hur l'ägger man in länkar till kompisar på sidan

PUSS <3

Lund sa...

hahaha, vad dina päron blir glada nu 7777