lördag 6 december 2008

Bäst på länge!

Igår efter jobbet så tog jag tid på mig med att ordna mig iordning - helt utan stress medan jag lyssnade på musik. Så skönt!

Jag och Amanda gick på en jättefin resturang åt med utmärkt service och lagom mycket sorl i bakgrunden. Det kom fram en kille som jobbade på resturangen och sa att han brukar ha sin kamera med sig men inte nu, men om han hade det hade han tagit kort på oss för att vi var very fashonable and he really liked our outfits. Han sa att han var modefotograf och han hade en egen hemsida. Iaf, vart jag och Amanda glada av det och skuttade sedan ner till bussen som vi tog till Sara. Där var det jättekul att bara sitta. Emilia och Ramona hittade också dit. Efter det begav vi oss hem igen. Vi sjöng låtar, ramlade på bussar och pratade om alla som satt på bussen på svenska. Vi garva som fjortisar och vi blev nog idiotförklarade av alla. Vi gjorde inte så mycket men allt var spontant, vi var lediga och vi är här! Tjohoooo för oss säger jag bara..!

Nu ska jag dra mig upp ur sängen och börja dagen.

Kissessss

--- Jag skulle vilja höra Joels låt ---

2 kommentarer:

Agge sa...

Jag tror att ni behövde det där, så långa dagar som ni har att jobba. Det är väl inget fel med att bara vara. Fortsätt med det ni.....En STOOOOOR p o p.

Joelo_89 sa...

Tro mig Emma!! Så fort den blir klar så kommer du att få höra den!!! Jag Lovar!!