tisdag 30 december 2008

Gårdagen

Måndagen började med museumbesök.. och en vild pojke!
Han slog sin syster, puttades, hade sönder min kamera, krama ihjäl sin kompis, skrek som en galning.. Hmm.. var det någonting i den meningen som pockade lite extra tror ni?
Min kamera!!!!!

Som nu ska in på lagning..

Var tvungen att jobba en halvtimme extra fast hela mitt väsen bara skrek att jag var tvungen att ta mig ut ur huset snabbast möjligast.. Efter den outhärdliga halvtimmen bytte jag om och gick ut sprang i en timme. Konstigt vad bra det kan vara egentligen. Aggressioner borta och motivation in. Så skönt att bara rensa skallen! Och det var en glad och positiv Emma som kom tillbaka.

Stackars lilla pappa. Vi sprang ofta ihop efter att jag sovit en stund på dagen och dem som känner mig vet att jag inte alltid är på så bra humör efter det. Jag kunde sitta som ett åskmoln redo att blixtra till vilken sekund som helst på väg till Eskiln och pappa valde sina ord väl för att undvika det. Men efter vi sprungit så var jag på bra humör igen. The power of excecise!

Kom nyss hem från DMV där jag skulle göra teoriprov men deras system hade kraschat så inget prov för mig. Just my luck!

Aja...

--- Jag skulle vilja se mig själv genom en annans ögon ---

1 kommentar:

Lund sa...

hahahahhaha mina ögon vidgades när jag läste om kameran xD HAHHAHAHAHAHHAHAHAHH
men shit :O det där gör man inte ostraffat :O r.i.p emmas kamera! :( *gråter och bär svarta kläder*

aaah , jag vet inte vad det är med mig ikväll xD