tisdag 4 augusti 2009

They suck. Like totally.

Jag var uppe bisarrt länge igår natt för jag tänkte: Äh, jag har ändå inget att göra imorgon. Och jag låg i sängen längre än vanligt imorse för jag tänkte: Äh, jag har ändå ingen tid att passa.
Och?
Så ringde de och bad mig jobba.
Jag överlevde dock.
Jag sitter ju här iaf.
Jag jobbar imorgon med. Vilket betyder att jag borde inte bara lagt mig utan också somnat för sisådär en halvtimme sen. Vi märker ju alla hur bra den planen går.

Changing topic. As usual.

Vet ni hur det är att vara populär? Sådär överdrivet populär så att alla verkligen alla bara vill ha en bit av dig? Jag vet hur det är. Om myggor hade väggar med idolbilder skulle dem vara fulla med bilder på mig. Blodsugande kryp älskar mitt blod! Myggor, fästingar you name it, they want me. Eller ja, mitt blod iaf. Vilket är just varför jag sitter och kliar sönder mig själv just nu. Det värsta som finns är när man ligger i halvdvala och ligger skönt och så hör man: Bzzzzz bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.. (Internskämt till Sara: Hahhaa jag vet vad du tänkte påXD)
För det första HATAR man ljudet. För det andra: när det blir tyst är det för att den sitter och suger någonstans på din kropp!!

Ångest.

Nej usch! Hata mygg! Sen att de ska vara såna finsmakare kanske man bara måste acceptera. Och sen kanske det är tur att något som vampyrer inte finns på riktigt...

Jag är varm. Och sönderbiten. Gonatt

1 kommentar:

Lund sa...

HAHHAH xD bzzzzzzzzzz

du må kanske vara myggornas drottning, men här i huset så är det flugornas herre som gäller :O
Flygfän som låter, flyger in i näsan när man sover, bajsar på dataskärmen.. alltså mamma mia. jag trodde jag skulle dö igår natt! SURRRRRANDET! :P
tack och lov att jag slipper det här huset snart :)