söndag 7 mars 2010

It was only for a summer

Sthlm med AL.

It smiels piels.
Kuusamo är inte en finsk låt från början.
Galet uteliv.
Sliskiga Chailattes.
Roppiga Hagar.
Grodor i Alice i Underlandet.
Platt fall på is.
Finska fyllegubbar flirtandes med Ziggisar på McDonalds.
Djurrättsaktivister.
Kramkalas med fötter.
Allsång vid spåret.
Hjärntvättning med Shinedown.

Och mango..

Ja, förstår ni varför jag inte skriver i detalj om vad vi gjorde? Det skulle ta tid.
Men det var kul.
Och angående Alice i Underlandet har jag bara två ord att säga om den: Se den!

Jag och Al gör debut i den. Vi är nöjda med vår insats. Vi tycker att vi lyckades förmedla budskapet. De randiga tröjorna och hängslena fick vi behålla. Vi ska nog ha dem på oss när vi kör vårt nästa gig.

Kontakta vår agent om du är intresserad av ett uppträdande.



(Papparazzibild på oss. )

4 kommentarer:

Erika sa...

Vill se ALICE!!! Fusk! :P

Lund sa...

stolt över er :D *gråter en skvätt*
fotografen har verkligen fångat eran bästa sida :O

nästa gång ska jag med till stockholm så ska det på den där listan stå + sara på varje 7777

Emma sa...

Erika: Inte fusk inte!! Men seeee den! :D

HH: Jag vet! 8) Och ja 8)

Anonym sa...

"it was only for a summer" - HAHAHAHAHAHAHAHA BÄSTAAA!!!! och roppiga hagar, vad mena du ?? ;;););)

ooh ingen kunde gjort en bättre summering :')
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVEEEEEEEE puss

//din fettotvilling