måndag 21 mars 2011

Fyra nyanser av brunt

Jag väntar på att the gipsy-lover ska komma ut ur duschen så att jag kan gå och skölja av mig min ansiktsmask.
Men i väntan sitter jag och försöker rock this mask i camen.


Upptäckte att i denna bruna mask så var det väldigt lätt att ta på sig rollen som blåsfisk eller som teddybjörnen Fredrikssons äldre visa syster/farmor.

*

Nej, jag har inget vettigt att säga egentligen. Det luktade hundbajs ute idag. Det betyder att våren är här på riktigt. Nothing smells like spring as much as dogshit does. Jag och min tvillis är mycket eniga om detta.
Men nu ska jag skölja av sörjan i ansiktet. (och nu kommer kommer någon vilja dra en likhet mellan hundbajs och min ansiktsmask. Well, jag hann före!! )

Äh, jag och mina korvfingrar säger hej då nu!
See you!


1 kommentar:

Lund sa...

korv fingrar... asså jag måste börja skriva upp allting som NI INTE HAR GEMENSaMT xD det här börjar bli jobbigt :P