fredag 20 juni 2008

1-0 till damen med moodswings och mp3

Jag ska finally uppdatera er om mitt otroligt intressanta liv.. Let's start!

Först frukost:


Fil och färska jordgubbar.. Jag skulle kunna käka jordgubbar till frukost varje dag 7777

Efter frukost har jag städat, sovit och tagit det lugnt. Efter min emodag igår så muntrade jag upp mig med Hey!x3 med Tegomass och Tego äger, se det! Sedan gjorde jag ärenden åt far samt höll på att köra in i en stolpe med bilen.. En helt vanlig vardag alltså:P (förutom bilincidenten alltså)

Just det! Jag var ute och sprang runt Eskiln igår och jag tänkte bara på ormar en gång! Helt otroligt! Den där obehagskänslan jag alltid haft var borta. Hurra för mig! Det kanske berodde på att jag var fly förbannad när jag sprang och inte tänkte på så mycket som jag inte tänkte på det trodde jag men tro det eller ej igen, idag sprang jag igen och tänkte inte på det alls! Jag är nästan nästan botad.. It's good to face your fears!

Efter den plågsamt dryga löpningen idag, jag hade ungefär fem minuter kvar innan jag var framme utmanade jag mig själv. Om näsa låt på mp3:n var en låt med bra tempo i så skulle jag springa som en som vart jagad av en björn men om det var en lugn så skulle jag ta det lugnt. Daite Senorita kom och jag lovar att om jag träffat han som ligger bakom låten skulle jag strypit honom.. (Daite kan väl tolkas hur man vill (a)) Nog sprang jag iaf för jag är ju tvungen att följa mina egna knäppa bestämmelser.. Priset till knepigaste människa borde gå till mig men ingen statyett har tilldelats ännu.. Well well, efter skogslöpningen kom jag fram vid andra sidan och promenerade till Ica-parkeringen i väntan på mamma som snart jobbat färdigt. Tydligen ser man ut som en mars-människa bara för att man är svettig och lutad mot ett plank som en annan alkis men Emma bryr sig inte. Den bjuder hon på!

Kom hem och lagade mat till familjen:
Tacopaj och sallad. Dum som jag var så lyssnade jag på pappa innan som tyckte jag kunde experimentera fram en ny drink.. Bara min pappa är sådan, sen när jag sa hur snurrig jag vart så flina han och fråga om jag inte skulle ta en till för att jämna ut det hela.. Mamma Mia! Eftersom jag bara ätit en mango efter frukosten så gick det direkt upp till huvet och nu sitter jag här snurrig i väntan på min kizuna-kompis som minsann skulle vart här för sju minuter sen! Vem hade rätt? :Ö
Nu ska jag dra mig in i duschen för att piggna till..
Note to self: Lyssna inte alltid på vad pappa har att säga.. Han har en viss skadeglad sida..:P
Bye Bye!

2 kommentarer:

Lund sa...

HAHAHAHHAHHAHA ojojoj jag såg tegomass grejen nu XD hahahahhah shit ja dööör som amanda skulle säga :P
och ja strypa och daite är väl ungefär samma sak i teorin ;)

Amanda Laitinen sa...

Bästa sättet att komma över rädslan är att möta den!:) bra emma... ;) ÅH DU ÅT MANGOOOU!JAG DÖÖÖR!:D:D:D