onsdag 25 juni 2008

John Bauer och Kitty


Dagen i sthlm vart väldigt väldigt lyckad och nu ligger skiten Amanda breved och är avundsjuk för att jag kan blogga. (Sucker) Jag impulshandlade på h&m och köpte sovkläder.. Observera bilden för att se mästerverket:p Imorgon blir det skärgårdstjänst:d Grattis my lovely lovely HH (som skulle ringa men inte gjorde det) som kom in på skolan. Jag är verkligen glad för din skull samtidigt som jag blir lite vemodig. Nu är det bekräftat att Shuuji och Akira kommer splittras på riktigt för ett tag.. Men jag rycker upp mig och glädjer mig för oss eftersom bägge får göra nåt vi verkligen vill..(om det nu alltså ordnar sig för mig med):) Bertiskaties uppgift blir att ta hand om HH!:) Nu ska jag sova.. Gonatt och grattis igen min kära Kizuna-vän! <3

2 kommentarer:

Lund sa...

Snygga kläder :)
och
(Anoo) HOUNTONI SUMIMASEN DESHITA!
jag kom ihåg det, men sen så var jag tvungen att komma ihåg att hämta cyckeln för ja ska ju jobba imorn. nadia ska hjälpa mig så ja sover hos henne nu... så det var därför jag inte ringde.

Du är världsbäst Mrs! vem vet, efter en låång paus så kanske vi hittar ännu mera sätt att komma närmare varandra. okej det där lät sjukt men ja hoppas du fattar. (have some merchi, klockan är ju snart 3)
Nu har alla mina knutar löst sig, alla förutom en och det är att det löser sig för dig också . när det är klart då ska ja banne mig FIRA och släppa lös ;D
kom alltid ihåg att jag aldrig kommer hitta en halva som passar bättre än dig :) kizuna <3

Nadiiiia sa...

snygg tröja med hello kitty 7777, hahha sååå söööt, kan jag få den(A) haha nedå skojjar bara, du får behålla den:P ahha