fredag 27 juni 2008

A little taste of summer

Jag har ju då gått emot strömmen och har ingen facebook, bilddagbok och allt som finns så därför följer här en liten fin picspam av Sthlm:



Tis: Lugn dag i gamla stan.. Härligt härligt.. På kvällen möte och släktträff med min nyupptäckta släkting.


Onsdag: Riktig sommar med värme, trevligt sällskap och vacker natur..






Kära Manda var livrädd för de millimetersmå röda spindlarna så hon valde det säkraste sättet att sola, nämligen på mig.. Tack vare HH är jag ju van vid sånt och det var Manda tacksam för..







Summering av de två Sthlmsdagarna: Det var kul:) Thank you Beamy again:)


4 kommentarer:

Lund sa...

härmed utnämnes priset till världens bästa solstol till Emma :D w0o *vågen*
<3

Nadiiiia sa...

Jag vill oxå åka till stockholm:P

Amanda Laitinen sa...

hahahaha, kort men bra skrivet emma;) du var en utmärkt liggunderlag,HAHAA .. men det var verkligen skitkul,
TAAAAAACK ZadiEmma=)=)=)


PISSSSSSPÅDIG<3

Amanda Laitinen sa...

hahahaha, kort men bra skrivet emma;) du var en utmärkt liggunderlag,HAHAA .. men det var verkligen skitkul,
TAAAAAACK ZadiEmma=)=)=)


PISSSSSSPÅDIG<3