lördag 22 augusti 2009

Jag borde sova men...

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Biljetter bokade till James Morrison med ingen mindre än One Republic(!!!!!) som förband den 26/11 i London!!

Tack HH, jag är dig evigt skyldig som har spejat hans hemsida eller facebook eller vad det nu var för att se när han släppte sitt spelschema.. *trugar mig djupt:P*

Jag har varit hyperhög hela dagen sedan smset: "bokat" kom. Det och shopping ihop leder till en puls på miljonslag i minuten..

Kom nyss hem, ska sova i fyra timmar och sen dra till Sthlm :)

Jag skriver om kära Varberg (som också kan kallas: Stället där alla badar näck) när jag kommer hem från Stockholmo...

Pusspuss

James Morrison, One Republic, London!! Hur i all sin dar ska jag kunna somna?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

London.... Underbara stad!!! Hoppas ni får det underbart!

MomPop sa...

åhh london, james morrison och one republic va jag blev avis nu!!! men hoppas du får det riktigt kul *hugs*

Erika sa...

Mmm, London är underbart!

Men om ni får för er att gå på bio... Ställ er först i kön! Dom kör först till kvarn med sittplatserna :P (iaf där jag var!)

Emma sa...

Tack tack :)

Och speciellt tack till dig Erika för tipset :) Det var lika i USA:)

Erika sa...

Den bjuder jag gärna på. :P