måndag 3 augusti 2009

Smile and wave, boys. Just smile and wave..


Jag sitter och kollar på film och kom plötsligt på att jag måste blogga idag. Och det var ju kul eftersom jag inte har någonting att blogga om.

Eller jo, jag har kommit på en grej som är bra med Bilddagboken. Jag upptäckte att jag tog kort mycket oftare förut. Eftersom jag ville lägga upp bilder på bilddagboken. Och det är jättekul när jag kollar på mina gamla bilder. Så, jag ska ha med min kamera oftare. Bestämde jag.

Och dagens bild blir en praktbild. Skulle kunna vara omslag till en bok, möjligtvis en självbiografi skriven av en tjej som varit med om något tragiskt under sin ungdom. Det är ju inte alls så att den bara blev tagen när Sara satt på sin trapp och kände sig osminkad, varm och väldigt inte på topp.



Nightie night!

1 kommentar:

Lund sa...

hahahaa shit, jag ser helt förkrossad ut.. om jag hade lite slitnare kläder hade det kunnat vara på gränsen till krigsbarn (like ryo :P)

jag fattar inte varför jag måste ha dessa dagar jag känner mig smutsig hur många gånger jag än gör nått åt utseendet.. why can't i have ALL good hair daaaaays.. why why whyw whyyyyyyyyyy :(