torsdag 3 september 2009

Massmördare, Bebisbyten, Snor och Trender. Inget ovanligt.

Igår.
Jag väntar på att klockan ska gå så jag kan skölja ur hårfärgen ur håret:
Jag och mamma i badrummet.
Jag: Fyra minuter kvar! Då pratar vi om något kul.. Förresten!! Har jag visat att jag kan göra en grej med ögonen så att jag ser ut som en massmördare?!!!
-------------------------
Jag har många gånger ifrågasatt om jag verkligen är mina föräldrars barn vilket ofta mottagits av himlande ögon eller total ignorans men stunder som den jag nämnde innan får tydligen t.o.m med min kära mamma att fundera på om det kanske inte ändå finns en liten chans att jag blev utbytt på BB.

Stockholm var kalas. Tackar som frågar. Och AL var en smittobärare tydligen, eftersom jag nu sitter här och känner mig allmänt snygg med munnen halvöppen samt snor som halvvägs är på väg nedför läpparna. Nästan iaf. Men jag kommer alltid på mig själv med att se ut som en död fisk när jag är täppt i näsan samtidigt som jag är koncentrerad. Jag kollade på TV nyss och insåg plötsligt hur jag måste se utifall någon annan skulle se mig. Snorpapper i handen, halvdöda ögon och en öppen avslappnad mun som ligger ungefär i knät. En rinnande näsa på det och paketet är kompakt. Virus i mänsklig form. Äh, idag kör vi på att Natural is the new Sexy eller nåt. Det låter väl prima?

Nu ska jag göra dagen nionde kopp te och dagens 13:nde toalettbesök.

Tschüss!

3 kommentarer:

Agge sa...

Så sant, så sant...."Mycket ska man höra innan öronen ramlar av"
Konstigt att inte våra ögon fastnat efter allt himlande........<3

Lolo sa...

Haha! Nej, jag tror inte att du blev utbytt på BB! Hur förklaras då alla er syskons asiatögon?! Nej, nej..

En helt annan sak: Vad bra dina de där dagliga citaten på bloggen är! Dagens var verkligen fint..

care take <3

amandii sa...

läs med brittisk dryg emma accent:

"im så terrible sorry, actually i am"
8)8)8)8)

flåt <3