söndag 28 februari 2010

Because the dark side has cookies..

Sista dagen i Februari. Och i Februari lyckades jag skrapa ihop.... sex inlägg om man räknar med det här. Yippieyay - I suck! Jag kanske ska överraska er och blogga som en galning i mars? Det skulle kanske vara nåt?

Men nu till det jag ville skriva!
Hur många har Spotify?
Vi ska dela spelningslista tycker jag! Allihop! Alla får vara med! *sägs med nöjd lärarinna-röst* Och få den ultimataste mixen någonsin! *yeeeeei*
Nej, men på riktigt. Det skulle kul. Och det är inte så svårt att offra en halv minut och lägga in fem låtar. Eller bara en låt om man vill det. Och sen kan man skicka vidare om man vill och så blir listan ännu längre?

Jag har melankolisk söndagskänsla så jag la in sega låtar. Lägg in motsatsen om du vill. Det skulle vara urhäftigt om det kom en helt galen blandning där!
Här är länken: Mix It Up

Do it, do it, do it!

Skrik-rock, arabiskt (:P), finskt, lallande tuggummipop.. Vad blir det?

Vi kan väl testa?

Och ja, jag vet att jag framstår som världens mest mobbade person om ingen gör det så därför tänker jag muta er med... kakor!

If you want a cookie - add a song!

Här är länken igen:
Mix It Up

Pussss

Inga kommentarer: