torsdag 13 maj 2010

Ett ord från miss No-voice.

See I have to be sure that there's more than it seems.
More than a soul in a boat in a sea of sinking dreams.
And I have to be sure that there's ´gonna be a cure.
'Caus somewhere down the line I lost the part of me that's pure.
-Where We Belong - Thriving Ivory-

Min mor är här nu. Vilket betyder att jag har hört låten jag terroriserat alla i min närhet om att jag inte hört. Och? I'm in heaven. Jag är hel igen... och allt sånt. Och ja, sen är det kul att träffa mamma med. :P

Annars då? Jag har varit/är förkyld. Och jag har upptäckt hur väluppfostrad jag är. I jämförelse mot... övriga Stockholmare. Oj,det där lät väldigt fördomsfullt. Noterar det men ändrar det inte. 8)

Nej, nu ska jag njuta av livets goda. (Läs: Thriving Ivory)

Här är den: Where We Belong

Pusshej

Inga kommentarer: