onsdag 29 september 2010

Say no more

Jag är lite väl involverad i Idol känner jag..
Det var terror idag. Simon, Jay Smith och Daniel var alla riktigt bra. Och hade alla olika sångstilar och borde alla fått gått vidare. Hur ska man bestämma sig? HOW?
Men jag är bara en enkel hycklare! Why listen to me? Jag röstar inte ens. Jag sitter i soffan och gnäller. På juryn, tävlarna och sedan svenskarna som inte ens kan rösta rätt. Har jag ens rätt att gnälla?
Självklart!
Why you ask?
För att jag är ett av de trognaste Idol-fansen ever! Idol-tävlarnas drömmar är mina drömmar!Deras lycka är min lycka och deras sorg är även min sorg! Deras.... Hehe..
Ser ni?......

På tok för involverad.
I'll just stop now..

--------------------------

Jag var hos lill-Anton idag!!
Lilla hjärtat!
Fasters lilla favorit! <3
Åhh, han har blivit så stor sen jag såg honom sist!

Ser ni ögonbrynet? Ser ni? Seeeer ni?
Det står Million Dollar Baby på hans body. Som den stolta fastern jag är så håller jag med! (och det tror jag minsann snälla mamma Erika gör också ;P)


Nightie!

(dagens spelningslista ifall nån vill ha den: Because)

2 kommentarer:

Erika sa...

Jag håller med till 100% ^^

Agge sa...

Me toooo ^^