tisdag 21 september 2010

torn and in between dreams

Hola anabola!

Det känns som att jag borde ha en ursäkt för att jag inte bloggat.

Jag kan köra gissningsleken med mig själv:

Inte haft en dator....? Jo, det har jag ju... en sprillans ny med.

Jaha, men då har du inte haft tid då? Nja, jo...

Men du kanske inte haft lust helt enkelt? Jo, varje episod i mitt liv har egentligen blogg-potential. Som t.ex varför man fiskar blyertspennor i toalettstolen. *teaser*

Alien-kidnappning? Inte vad jag minns... (fast egentligen borde jag ju inte minnas det heller i så fall. Men de har ju inte frågat om mig på jobbena.. Vilket egentligen innebär att alla är med på det då.. ifall det hände alltså..Konspirationsteorier någon? Åh nej! Nu börjar The Truman show-filmen spöka i huvudet. Jag HATAR den filmen!!)

För att du blivit plötsligt på ett huxfluxigt sätt blivit sjukligt rik och spenderar dagarna med att skriva världens näst bästa bok som du ska lämna som ditt fotavtryck i denna värld?... HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA *suck* nope...

För att du har adopterat en flygande elefant som du hela tiden måste förse med jordnötter?
Ingen Dumbo här inte.. (fast Allie är ibland farligt lik denna beskrivning)

Okej, nu bryr vi oss inte längre om en anledning. Jag är här, och om du läser det här är du också här. Vad mysigt! *gosar*

Nu fick jag prestationsångest!
Hur ska jag behålla ditt intresse? Jag som bara hade en önskan och det var att gå in på bloggen, skriva att jag älskar Thriving Ivorys nya skiva samt delge er gott folk om mina tankar kring Idol.

De är: JAG ÄLSKAR OLLE!

Jag är precis lika unik som alla andra 9 000 000 svenskar. (skrevs med nollor för att skapa dramatik.)

Sen var det väl egentligen inget mer för tillfället.