måndag 4 oktober 2010

What's the cure for bad decisions?

Jag har blivit förkyld (again).

Jag har mest sovit. Och druckit 75 koppar honungsvatten förstås. Nalle Puh skulle nog varit stolt över mig. Eller avundsjuk. Eller stört sig på att honungen blir utspädd. Who knows?

Jag har även kollat på en Miley Cyrus film idag. Go ahead. Judge me. The Last Song var det.
Det var en typisk sjuk-film. En film man kollar på när man är sjuk alltså. Ifall ni ville veta.

Farfar är på besök här. Jag tycker att det är så kul att höra honom prata. Han har så roligt ordförråd till skillnad från en själv. Istället för att säga att något är ascoolt eller superhäftigt så säger han att något är: "Festligt." Och istället för att säga att något är fint eller snyggt så säger han att det är "Käckt".
Låter som lite gammalsvenska men jag tycker att det "inte är så tokigt". :)
Fast ju mer jag tänker på det så skulle jag nog få en chock om min farfar skulle säga att något var "ascoolt".. :P

Allie har precis veckohandlat och gått till våran lägenhet med sin "nya" roomie. Hon ringer nu när jag ligger sjuk och berättar det. När jag ligger här, alldeles svag. De är tydligen jättelyckliga ihop. Och hennes "nya" städar när hon är borta och gör allting jääääättebra. Bra, good for you. Hoppas ni blir lyckliga ihop! Som om jag kunde bry mig mindre liksom.... *fnyser bittert*
Kidding.. Och jag gillar Daniella! 8)

Dagens låt är:

Jag älskar den! Fast att det inte är något särskilt med den. But I like.

Well, that would be all for now.

Until next time. Bye.

Edit: Hahahha jag såg inte slutet på filmen förrän efter jag laddat upp den. Jag lyssnade på låten på Spotify och kollade därför inte på videon.

3 kommentarer:

mandas nya roomie sa...

ahahahaha jag dog!
.. och gillar dig med :D KOM HEM TILL VACKRA SUNDBYBERG

Emma sa...

Danni!:)
Amandas one and only roomie är tillbaka nu. Mohahahha

Men nu är jag hemma i sumpantown iallafall. :)

Vane sa...

Jag har också sett den filmen haha och tyckte den var mysig ändå :p .. Puss