onsdag 30 mars 2011

Eat, Pray, Love

Men titta har da! Har sitter jag och bloggar!
Fick ett sms igar med texten "Blogga!" och vem ar jag att streta emot?

Lite uppdateringar fran Thailand kan jag ju faktiskt klottra ner lite fort lagom en vecka efter ankomst.

Vi har haft FANTASTISKT vader. I en och en halv dag..
Sen har det regnat. For tydligen har regnperioden som skulle komma i JUNI infunnit sig nu.
What are the odds?
Det ar jatteskont varmt men det sporegnar verkligen och det kommer sma forsar ute pa gatorna samt lera och sten som forslas ner fran bergen.
Starbucks ar vart hangstalle har.
Once again, what are the odds?

Men nu ska vi icke vara negativa.
Den dagen det var fint var det underbart. Vi akte ut med en Long-tail-bat och akte runt pa nagra av oarna. Kritvita strander, turkost vatten och lysande sol! Alla lyckades branna sig rejalt. Men havet! Oh havet!

Det ska vanda nu i dagarna och solen ska sluta leka kurragomma enligt prognoserna. Lets hope so. Da blir det superbra!


Nu ska jag ner och ta en Green Tea Latte. Chail-latten got some serious competition!

Pussar fran Thailand!

5 kommentarer:

Agge sa...

Vilken makt din mamma har över dig ;) Puss på dig älsklingen min. Vi längtar efter dig!Kram

Erika sa...

TRist med vädret! Men ni verkar ha humöret uppe ändå! :)

Drick lite Latte för mig med! Men helst en Chai, för mitt är slut här hemma. ;)

KRAM

V sa...

MEN HAR DU HAFT MOBILEN MED DIG !!!!! Du sade ju att du skulle lämna den hemmaaa !! Men Ooh ! Hahha .. Är glad att du blogga iaf <3

Lolo sa...

Still eating, praying and loving?

Erika sa...

Update!!? :P