lördag 29 mars 2008

Jag ska...snart..



Jag borde packa nu egentligen..
Men jag vill inte, orkar inte, kan inte men ska.. snart:P
Oftast när det är något som man inte vill så fördröjer man det in i sista stund.. Jag gör i alla fall.. Så därför sitter jag nu här..

My day today:
Jag läste ett citat nyligen. Det var ett barn som sagt det:
"Man lär sig mycket av att läsa på parkbänkar."
Idag gick jag förbi en parkbänk där det stod: "Den som läser det här en idiot".
Jag måste hålla med barnet, att läsa på parkbänkar är otroligt lärorikt, jag har idag lärt mig att jag är en idiot.. Haha

För att byta ämne kan jag skriva om underliga beteenden.. Jag har inatt utan att jag själv kommer ihåg det sms:at med Nadia. Hon skicka ett sms och jag svarade.. Haha så om ni får konstiga sms så kan det bero på att jag inte är riktigt vid medvetande:P

Hmmm.. Efter att ha tvättat och packat så kom Nadia och drog ut mig.. Haha eller jag drog ut henne som drog ut mig kanske? Iaf så gick jag till henne en stund och glömde allt vad packning heter.. Tack för att du fick mig på andra tankar:) och glassen var god:P

Seeeen idag så har jag pratat med Berta! Haha i min blogg så låter det som jag typ dyrkar Berta.. Tyvärr gör jag inte det.. eller lite i så fall.. Haha nej då! Men vi prata och det var kul även om det känns som att hon alltid blir min psykolog för vi börjar alltid prata om "allvarliga" grejer.. Sorry!

Även om jag är lite nervös över att åka iväg så har jag insett hur häftig hela den här grejen är.. Jag kommer ju lära mig värsta mycket saker ju och vara med om massor.. Jag har inte riktigt fattat det..Jag skrev ansökan till den här grejen i september och nu ett halvår senare ska det faktiskt hända! Haha klarar jag det här bra finns det risk för att jag vill iväg igen, kanske ännu längre bort:) Vem vet vad som händer? Som sagt jag är nervös men jag skulle inte vilja byta bort det.. Att vara eller att icke vara? Jag väljer att vara jätteglad för detta äventyr och jag väljer att icke vara orolig för någonting:) Jag ska njuta av detta!




Haha jag peppar mig själv ännu mer nu:) Till er som är kvar här, (det låter fortfarande som jag ska bort i typ tre år men ändå:P) ha det jättebra!

Italien here I come!!!

Skit... jag måste fortfarande packa!

Note to self: Nästa gång, slå inte bort det där i din skalle som kallas sunt förnuft, det finns där av en anledning. Så nästa gång packa i förtid!


Bye bye!


4 kommentarer:

Nadiiiia sa...

hahah... va bra att ja fick dej på andra tankar glasstankar kanske;P jajaj vi måste ha det där kriget i sommar;P kom ihåg de:P hahah ha såååå jäääääääätte kul i italien å sakna mej lite granna;P hahah för ja kommer sakna dej i massor...nemen usch va smörigt de vart nu xD ahha anyway byebyebicykle

Emma sa...

jag kommer sakna dig med n-chan! och kriget ska vi ha definitivt:P pussssssss

Nadiiiia sa...

ooooh.. looking forward to it;p mohahahha

\ /-]\[E$@ sa...

Jag tyckte också det var kul att prata med dig. Det är förs då jag märker hur mycket jag saknar dig. Och du får vara besatt av mig, helt ok.. Linus är det och jag har säkert flera hemliga beundrare så det är en ära för mig om du DYRKAR mig.. Luuungt vettu ;P
Hahaha
njut nu.! Hade underbart så hoppas jag vi kan ses så fort du kommer tillbaka :)
PUssar