måndag 21 juli 2008

Blixtar och dunder

Ma Ma Ma.. Vart börjar vi? Jo, dagens tanke: Är det någon mer än jag som har lite problem med att läsa bokstavskoderna som kommer när man vill kommentera någons blogg? När jag har skrivit fel ungefär tio gånger måste jag nypa mig i armen och försäkra mig om att jag inte är en dum robot som lever mitt i vanlig svensk civilisation. (Även om det skulle förklara en hel del. Mamma Mia nu kom jag på det! Mina sömngångar beror kanske på mina nattliga reparationer! Namikiri-san kommer och stoppar in en sak i örat som kopplar mig till en dator för jag har fortfarande problem me att knäcka datakoder?:O ) Okej, jag ska sluta.. min fantasi skenar iväg.

Idag har det åskat och blixtrat och haglat och solen har skinit.. Vadan detta väder? Det var jättevackert när solen gick ner och det åskade för det vart så fint ljus ute. Mörklila sken på något för mig oförklarligt sätt. Och min springtur blev halvt duschtur men inte mig emot. Härligt härligt! :)

Jag har verkligen nada vettiga saker att skriva om idag och cooptankarna medförde inget idag.. Hmm. skumt!

Aja pussssssssssssssssssssss och en liten liten kram till er!

2 kommentarer:

Amanda Laitinen sa...

haha wowwwo vilken nödvändig inlägg, men det var gulligt och du har ett bra ordförråd så fortsätt så bara!;)det ädr med datakoderna brukar jag också ha problematik med:P hahah, PUSSSSSSSSSSSSSSS

\ /-]\[E$@ sa...

UPPDATERA OFTARE!!!