lördag 19 juli 2008

Mix of emotions..

Sammankomst idag. Riktigt bra sammankomst måste sägas men eftersom Berta inte vart vill jag inte avslöja något.

En sak som jag undrar. Är det fler människor än jag som får lite halvknepiga impulser och verkligen anstränga sig för att inte infria dem? För jag var med om ett typexempel idag. Det var en man/kille/nåt som var i hallen. Enligt klädsel kropp och stil skulle jag tippa på att han var ca 25 år men om man tittar på hans ansikte så skulle jag gissa på tolv. Det roliga är att han hade ett sånt konstigt skägg. Tjockt brunt skägg på en man (?) med ett ansikte som en tolvåring. Vad var impulsen? Jag fick anstränga mig för att inte gå och rycka i skägget för det såg så falskt ut. Jag klarade av att bekämpa impulsen den här gången men det var svårt måste jag säga:)

Jag orkar inte blogga egentligen men jag var tvungen bara. Och jag hittade den här på en sida, den var söt:

Jag måste skriva av mig om en sak ingen förstår men jag måste få ut det jag inte kan säga (Oroa er inte, jag är okej):
Om jag kunde skulle jag ge dig allt du vill ha. Det är så lätt att säga att man vill höra sanningen men den här gången bad jag inte om den. Man räknar inte med att den ska göra så ont. Jag vet inte hur mycket du sade för att du var arg men jag vet att du menade varje ord. Jag kan ändra mig men aldrig bli så som du vill att jag ska bli. Jag vet inte vem som kommer känna det värst. Du som är besviken på mig eller jag som vet nu hur du känner och hur du reagerar. Vad som än händer hoppas jag att du en dag blir stolt över mig trots allt som hänt och kommer hända för det är det enda som betyder något..

Always guilty before the sin,
I can't win
I can't win
- Usher
-
Imorgon ska jag ha ett roligare inlägg.
Puss till alla som kämpar <3

4 kommentarer:

Nadiiiia sa...

haha va duktig du va som inte drog av han skägget;P ahha duktig flicka:D ganbatte ne, om du behöver prata finns jag här<3

Lund sa...

oroa dig inte den dan du ger efter för dina impulser kommer vardagen att bli lite mer spännande ;)

och sluta hålla allting inom dig min toka, när livet är jobbigt, tänk one pound tankar.

YOOOOOOOOOOOSH! ^__^

puss i pannan

Emma sa...

tack mina söta damer:)

\ /-]\[E$@ sa...

hahah duu jag såg en gubbe med en peruk..men HÅRET VAR AV PLAST!!! som gummmi..sjuuuuuuukt äckligt.. jag och dan var såååååå nära t ba rycka av den.. o ba HAAAAA!
HAHAAHHA...dan gick tom fram till han men gjorde inget...asså man kunde se hans riktiga hår.. gryyymt konstigt...


OCH.. bara för att jag har problem så betyder det inte att jag vill veta vad som händer i ditt liv.. du vet..ibland så kansd et tom kännas bättre hurt andra mår och försöka hjäpa andra och låta sina tankar vara åt sida

Jag älskar dig mig vän!