onsdag 1 oktober 2008

Hillar och hundar

Jag skulle kunna skriva om vilka extremt tråkiga sysslor jag tvingats utföra idag, om hur mycket det kostar att göra en halvtimmes lång läkarundersökning eller om postbudet som flirtade loss inne i hallen idag - men det tänker jag inte göra.

Jag har spenderat dagen men allas sweetheart Amanda.. (beamy)

Vi åt, kollade The Hills (enbart för hennes skull), såg Idol och styrde sedan stegen åt mot the Laitinen recidence. Och vad jag garvade!

Ni vet när man sjunger och tar i med basröst i vissa partier? Typ som en startmotor fast snyggt? Jag och Manda övade på det idag och fy vad jag skrattade! Hon testade olika versioner. I den ena lät hon som målbrottskillen, nästa sekund pensionären som snart ska dö i rökhosta och till sist som lillsimba som försöker ryta som Mufasa.
Det var några som gick längre bort på vägen och Amanda tyckte det blev pinsamt så hon blev tyst. Jag tyckte det var kul och tog i för full hals. Då började en liten liten hund springa mot vårt håll och Amanda var helt plötsligt gone! Jag hörde hur det rasslade över stängslet och så ser jag Amanda som står där med skrämda ögon och som ser ut som en liten Cocker Spaniel. Har aldrig sett henne så in action! Över stängslet på en hundradels sekund!
Jag börjar asgarva och vad hade Amanda att säga om saken?

- Aj, jag fick jätteont i rumpan...:(

Inte kan det ha hjälpt av att jag fortsatte skratta i några minuter till:P
Du är så söt Beamy som spottar på ditt eget land ;P

Ska fylla i papper heeeela dagen imorgon med! Är någon ledig och vill bo med mig på hotell i Sthlm måndag-tisdag på hotell för 250 spänn förresten? Kan bli skojsigt:P Let me know!

Off to bed now..

Chuuuuuuuuuuu

(Sara, how would you feel to be the queen of pirates?:Ö)

8 kommentarer:

Lund sa...

hahahahhahah stackars amanda (a) jag känner sympati för henne med hund upplevelsen :O:O you go girl!! :D


jag skriver jag skriver jag skriver :O

Amanda Laitinen sa...

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH!! Asså emma när du skriver så känns det som om man är precis inne i situationen.. hahahaha jag dör. Som om du inte liiiiiiiiiiiiite vile kolla på Hills;););) då syftar jag på brodyy tha pudding,med solbrända kindben;);) hihihihih. ja, nu kommer jag öva varje dag för att få den där afroamerikanska rösten!:O så ja ginte låter som en liten finnig målbrottsunge:P HAHAH , Och ja,det var INTE en liten hund, det var minst en schäfer:O:O JAG LOVAR WALLA JAG SVÄR MANNEN!
..och det sista, jag spottade på DITT LAND, du ba trodde..SÅ:
FINLAAAAAAAAND VAAAAAAAAANN
...& SVENNLAND FÖÖÖRSSvannnnn:O ;);););;) Mohahaha, ja pizzza på sverige u know,
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Amanda Laitinen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emma sa...

Du snodde min replik!

Sverige vann och FINLAND försvann!
Svennar=kompost! Ploppar alltid upp igen,
Finland=gröna soptunnor!
Borta forever mannen!Duger bara på tipp och i hög!

Och du bara pizza på dig egen väg, fattaru!

(och koonstigt att det känns som att du är i situtaionen! Du VAR ju i den situationen igår! Dahhh

Nadiiiia sa...

skull lätt bo i stockholm med dej om jag inte vore pank och hade skola;)

\ /-]\[E$@ sa...

jag vill åka till sthlm o va med dig.. :)