söndag 26 oktober 2008

San Francisco

Jag ska uppdatera men just nu orkar jag inte.
Min mobil fungerar inte sa om jag kan inte ta emot sms ifall ni skickat. Jag forstar inte varfor.
Jag lovar att jag ska skriva mer men just nu orkar jag inte.

Just det, vet ni vem som kan vara fafang, blotta, spotta, hosta, grimasera, prata historia, prata framtiden plus ge en karleksforklaring pa mindre an sju minuter? Beamy Beamy Beamy! Tack, jag alskade det :)

Och tack mamsen for presenten, jag var tvungen att riva bort och spara delen av presentpappret som du skrivit pa.

Nu ska jag sova. Ingen ide att logga in pa msn for ingen kommer vara inne.

Pussss

Ps. Jag har hittat Rikets Sal och ska dit imorgon klockan 9.30. Det ska bli kul!

3 kommentarer:

\ /-]\[E$@ sa...

ne ingen ide lr hur... jag är inne.. kl är 06.56 här :O..kan fortfarande inte somna... jag svarade på ditt sms...Jag saknar dig oxå..jag loggade in på msn då, men du var inte där :(
aja...puss

Agge sa...

Jag förstår om du inte orkar skriva nu efter alla nya saker som du får vara med om, och allt tänkande på rätt språk också. Kul att du hittade presenten, var den god, är den slut? Har du inte hittat det andra som jag lade i väskan????Hmmm.
Vad roligt att du hittat Rikets Sal och ska gå dit idag. Det blir spännande förstår jag. Hoppas att de är trevliga och snälla mot dig. Är det långt dit?
Nu ska vi äta frukost. Vi har legat länge idag och vi ställde om klocka så vi fick en timme längre att sova och det gjorde vi också. Det är ju inget möte här idag. Det är ju sammankomst så vi håller på att greja här hemma och det blir bra.Vi hörs gumman och du får berätta hur det var på mötet.
P o K mamma

Amanda Laitinen sa...

HAHAHAHAHAH vad bra att du tyckte om videoklippet.. ;) hahahah.
Vad kul med riketsal, had så jätte kul! och skriv när du orkar :):)
ahhhh wowwww kan inte fatta att du är i sanfransisco:P:P shit asså..
jag har ganska mkt att berätta för dig emma.. får ta det sen ;)
hhaha Had bäst PUSSSSSSSSSAR(K)