söndag 5 oktober 2008

Världens fränaste pappa..

Min pappa är bäst i helaste väääääärlden~~!
Varför? Kollar ni i min länklista så kan gå in på pappas blogg:P
Sakta men säkert börjar småsteg göras för min resa och om jag har en blogg ska minsann han ha en blogg så jag kan läsa om hans dagar. Jag antar att han och mamma kommer rapportera där.
Så min pappa har blogg, slå det ni om ni kan?

Nu kommer mamma hem snart efter en mässa och dagen till ära efter en hård vecka för henne har jag gjort smörgåstårta. Inte världens mästerverk men efter Eskiln-rundan är jag hungrig som en gnu så det ska bli gott!
Chuuu~~

6 kommentarer:

Nadiiiia sa...

emma, min mamma skaffade blogg samtidigt som mej typ, slå det:P

Emma sa...

men hör här va! din mamma är MYCKET mer teknisk, datakunnig och intresserad av sånt här än vad min är så för min pappa är det en STOR grej..

ungefär lika stort som att elvis skulle ha facebook:P

Nadiiiia sa...

men hon va fortfarande först, och du frågade om nån kunde slå det å hon skaffa den mycket tidigare:P hahah

Emma sa...

bläää! min pappa är bäst iaf 7777

\ /-]\[E$@ sa...

din pappa e inte dugg kul..min pappa lärde sig att skicka sms här om vecka.. DET ÄR COOLT.. för att han e inte ens svensk!!!


HAHAAAHHAHAH.. ne men ok.. det var faktiskt coolt :) men ärligt så tror jag att det e din mamma som komer ta över bloggen

Amanda Laitinen sa...

Okejokej folk...
nu ska ni få höra på en ..
MIN FARMOR SKAFFADE MSN, OCH JAG SMSAR MED MIN FARMOR&MORMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tänk FARMOR tillocmed,HAH!
SLÅ DEN DU!!!! ;)););););););)
mohahahahahhahahahahahahahahahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa