lördag 13 december 2008

Beachen

Lägg till bild

Just det, ryska läsaren, (förmodligen Vic) vem det än är är du välkommen:P


Bloggen funkar inte.. Jag skulle lägga upp mer bilder men icke!

Jag och Cassatt mötte Amanda och Ari vid hållplatsen igår en solig fredagmorgon. Vi tog spårvagnen hela vägen ner till Ocean Beach och vilket underbart sätt att börja dagen. Jag älskar älskar älskar havet!

Iaf så segade dagen sig fram men jag var så trött så inte vart det något nyttigt gjort. Mötte Amanda igen och vi gick och käka och sen hyrde vi film.

Stepbrothers och Prom night. Vi hyr bara dåliga filmer! Vi ska nog hålla oss till bio.
Vi hade köpt snask från Walgreens fast vi inte ens var sugna, vi åt det fast det inte ens var gott och höll på att somna under sista filmen.

Yeah för fredagkvällar!:P

Nej, nu väntar Joel på att jag ska ringa!

Pusselipuss

---Jag skulle vilja vakna till ljudet av regn---

11 kommentarer:

Lolo sa...

Stranden såg häärlig ut.. åka spårvagn hela vägen ner, jag vill jag vill..!Jag e glad för din skull att du å Amanda kan göra saker m barna ihop, måste va roligare ;) Enjoy the rest of your weekend! Puzzelipuzz :):)

Agge sa...

Det måste ju vara rena drömjobbet att vara au pair i SF. :):)GODISRÅTTOR ÄR VI ALLIHOPA, DU MED O JAG MED........P O K

Lund sa...

hahahaha, shit jag har inte hyrt film på riiiiktigt länge xD

usch vilken dålig människa jag är :P men men.. tänkte bara berätta avv jag har en suprise, men jag kan inte lägga ut den på bloggen så du måste komma in på msn raring :):)

pusssssss

Amanda Laitinen sa...

ARI? DET LÅTER FINSKT :D:D
och, viktor? ofta han kan ryska..hahha

Anonym sa...

nej, ingen Vic alls heter jag
stranden är fallegur ändå

Emma sa...

kära anonym:
Varför måste du kommentera som anonym?

\ /-]\[E$@ sa...

step brothetS!! HAHAHAHHAHAHAHAHA JAG SKRATTA IHJÄLL MIG PÅ DEN FLERA GÅNGER!!!!

hahha och undrar varför sara aldrig hyr filmer xD HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHHA
MININOVA...THEPIRATEBAY ;:;:;:
HMMM
JHAHAHAHHAHAHAHA
Visst är det härligt o bo där det finns hav :)777 jag har oxå gjort det en gång i tiden :P

Anonym sa...

kära Emma, vad kan förändras av det att jag avslöjar mig å skriver som tex Lilla My?

Emma sa...

kära anonym,
inget ändras men varför läser du min blogg då? och kommenterar?
skulle vara roligare om man visste ditt namn, eller hur lilla my? :P

Amanda Laitinen sa...

KÄRA NÅN...
lilla-my kommre från finland bara så att ni vet ;) anonym-finsk? ;);)Hahahaha

Anonym sa...

käraste mandapandaWorld,
du tar fel, jag är ingen finne, fast jag vet att författarinnan Tove Jansson är finlandssvensk

vore jag en kille, så skulle namnet mitt va Hemulen kanske

fniss