lördag 20 december 2008

No to your Yes

- Nej, stå inte där..
- Nej, vi kan inte åka till Nordpolen just nu.
- Nej, sluta skrik.
- Nej, man måste ha jacka på sig innan man går ut.
- Nej, det betyder att Emma är trött och vill vila huvudet.
- Nej, det betyder inte att du ska skrika mer.
- Nej, vi kan fortfarande inte åka till Nordpolen.
- Nej.
- Nej..
- Nej...
- Nej....

Och så var min dag. Hur påbörjar man sin ledighet efter en arbetsdag som denna med en halvlullig hjärna på strejk? Svar: Man går på bio och ser Yes Man! (och gör en personlig note to self att inte gå på bio nästa helg igen) Filmen var bra i alla fall. Jim Carrey kommer alltid vara Jim Carrey. Och nu ska jag börja säga ja till allt! Eller inte, men barnen skulle nog bli lyckliga. Och höga på socker...

Anyway.. Nu slog klockan nyss om till tolv. Det betyder att det nu är lördag för mig med. Lördagen den 20:nde. Jag åkte hit för två månader sedan. Time sure flies!

Äh, det här får bli allt för idag...

--- Jag skulle vilja ha ett eget soundtrack ---

2 kommentarer:

Joelo_89 sa...

Tja Emma.. Haha jag vill också se Yes Man!! Den verkar så himla bra..


Förresten, angåede din förra blogg, så tänker jag klippa mig innan du kommer hem..

Puss på tvillingen min:D

Lund sa...

var den sevärd? :):) jag vill se den, var inte det typ en sann historia eller nått? :O

btw, jag är hemma i fagersta nu :D
shit vad den här datorn är seg alltså xD HAHAHAH jag har blivit girig!

och du, jag vill med ha ett eget soundtrack, jag vet en som skulle få sjunga en låt ;););) mouhahaha