torsdag 18 december 2008

Personlighetstest

Din personlighetstyp:
Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.


Karriärer som skulle kunna passa dig:
Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker

Jag vet inte riktigt om jag håller med.. Men lite humoristiskt att jag fick skådisyrket. På min counslingsession på colleget så sade hon att hon visste inte varför men hon tyckte jag skulle ta en kurs som hade med skådespel att göra.. Hehe, om det blir så är en annan femma..

Ifall ni har fem minuter att döda är testet på denna länk:

http://se.41q.com/

Good night!

4 kommentarer:

Joelo_89 sa...

Haha!! DU måste fåt en värsta OTH-Flashback när du var på counsling??
puss

Amanda Laitinen sa...

jag tycker du ska satsa på att bli präst 8)8)

Lund sa...

hehe jag har också gjort den där :)
5 april 2008 bdb! ;)

jag fick helt okej tyckte jag :P

Lolo sa...

Stämmer bra :)Hm - leda debatter? Maybe. Yrken: en kombo av vissa nämnda yrken ;)Hihi, Gjorde testet :)