tisdag 9 december 2008

Sverigepaket!!

Humörsvängningar som mina får man allt leta efter. Ena stunden är allt frid och fröjd och nästa är man världens emo. Det är ganska lätt att gå ner sig själv här när man är ensam. Man får för mycket tid att tänka och man tar allt så personligt när man är på det humöret. Så till er jag chattar med ber jag om ursäkt, ibland kan mina humörsvängningar bero på hemlängtan.. eller för att ni bara gör mig på det humöret ändå:P
Och idag har jag varit glad, förbannad, irriterad och sedan jättelycklig!!
Vi hoppar direkt till den jättelyckliga delen!

I flera dagar har jag kollat lite extra utanför dörren med jämna mellanrum under dagarnas lopp. Ihärdigt väntat på att kanske ett litet paket skulle komma. Efter jag suckat lite och tänkt att jag kanske inte borde hoppas så är jag där igen senare under dagen och tittar. MEn idag kom det faktiskt något! Ett paket! Till Emma i San Francisco! Till mig!

Och vad var i?



Min familj! Tack för att ni är så söta!! Och tack för breven. Jag kan inte ens förklara vad jag känner. Det låter löjligt att ett paket kan göra en så glad som jag vart men jag känner mig så omtyckt. Och jag hoppas att ni vet hur mycket jag tycker om er!
Många pussar från en överlycklig dotter/syster.. Älskar er mer än ni förstår!!
(Och Amanda, du är bäst! Frågan är om det inte är roligare att leka tagare nu än när man var liten?:P)
--- Jag skulle vilja kunna ge min familj en kram nu--

2 kommentarer:

Agge sa...

Äntligen!!!!!Vi skickade paketet den 24:e november och du fick det först igår....Fattar du våra kval för att det kanske inte skulle komma fram. det var ju värt en hel del, för att inte tala om vad det kostade att skicka det....Men det är du verkligen värd. Ät, tugga och drick och skänk oss en tanke eller två här i Fagersta.Varsågod och puss så mycket från oss. <3

Amanda Laitinen sa...

amanda du är bäst? .. jag antar att du inte menade mig :(