måndag 29 december 2008

Vem behöver Facebook? Really?

"Jag ska minsann förbättra mig nu! Imorgon måste jag gå klockan 9.00. Jag ska gå upp i tid och göra mig iordning, äta frukost och sen i lugn och ro gå iväg."

Ehmm... Jag gick upp 8.46. Men! En minuts förbättring mot gårdagen.. Det är en tröst det.. Man är verkligen ens egna värsta fiende.. Sug på den karamellen ni!

Jag gjorde absolut inget vettigt efter mötet förutom att bli stel i baken framför datorn. Sedan kom Angela och hämtade mig och vi åkte till en get together som bestod av ungefär 20 personer.
Och på menyn fanns allt från traditionell amerikansk cranberryjelly till japanska dumpling.
Och jag hade så kul! Idag kände jag att jag är inte längre den nya, jag är del av allt!:)
Changing topic!
Jag strävar inte efter att bli känd men jag kommer förmodligen bli det. Som den enda människan på jorden som inte har facebook! Och jag skulle lätt kunna skaffa det, jag är till och med sugen på det men det finns en sak som kommer i klämm. En sak som inte går att rubba. Min envishet! Jag rackade ner facebook och fattade inte varför alla ugglade där! Så jag sa att jag skulle absolut inte skaffa det. Men det är ju för att alla är där!
- Har du hört att det paret fått barn?
- Nej, hur vet du det?
- Jag läste det på facebook...
Men hur sjukt är det egentligen? Det är ju som lunar fast för vuxna! Men det är bra egentligen, jag kommer inte sitta inne där i onödan. Jag tackar min stolthet för att jag skaffar mina kontakter på riktigt vis.. Who needs Facebook? Hahahah, först tänkte jag skriva att det var dåligt att jag inte hade facebook men jag kom till insikt medan orden formulerades i huvudet. Tack kära blogg!:P
Så ni kommer inte läsa om mig på facebook. Pilutta er!!
Nu ska jag kolla på koncert! (eviiiil)
Pusssss slibb och slabb
---Jag skulle vilja visa alla min nya stad---

2 kommentarer:

Lolo sa...

"Jag är del av allt!" Va härligt!!

Haha, Be yourself. An original is always worth more than a copy :)

\ /-]\[E$@ sa...

evishet...stolta snorunge! ..och vilka kontakter? HAHAHAHAHAHAAH vilka kompisar! HAHAHAHAHAHA
facebook e bra.. man e inte inne där heela tiden.. men typ.. jag har fått veta att jag har en kusin där ifrån HAHAHAHA sjuukt :P