onsdag 7 januari 2009

Barnmedicin

Jag fick paket! From Sweden!
Tack Tack Tack! Ni förstår inte hur glad jag blev! Tack speciellt till Locktott som ordnade allt:)
Men jag vill inte skriva mer om det här. Pilutta er allihop för jag fick ett paket som var helt awesome! (Jag älskar Cecilia Lind-versionen som enligt mig har ett magiskt slut!)

Idag var jag lite nere och barn är helt otroliga. Cassat tittade på mig och jag försökte att inte visa något och log som vanligt när hon ser på mig med ärlig blick, stannar upp och säger:
- Emma!
- Yes?
- I love yoooooou.
- I love you too.
- Thank you, Emma, for loving me.

Mamma, glöm inte att ringa!

---Jag vill också sjunga---

3 kommentarer:

Amanda Laitinen sa...

ifall du fick ett brev med massa bilder i.. som luktade parishilton så var det fr mig8)

Lolo sa...

Barnmedicin är bäst ;) U know, who wants to sing, finds a song.

Morgonkram :)

Lund sa...

va roligt att du tyckte om det :)
jag visste inte att hon skickat iväg det äns xD