torsdag 8 januari 2009

Inte för barn

Idag var jag och Cassatt på De Young Museum. Det var ett fräscht museum med massor att titta på. Särskilt det som jag suktat lite extra efter. Yves Saint Laurent utställningen. Mode genom tiderna från skiss till klippt och skuret. Så när jag äntligen kom dit var jag glad. Men? En två-åring tycker inte att det här är roligt! Även om hon stussar runt med prinsesskor och balklänningar hemma med tiara på plats så är det tydligen inte kul att kolla på kläder. Så efter tjugo minuter med henne i famnen så gav jag upp. Men mamma mia vilka kläder det var!!!

Nåväl, kom till parken och gjorde bort mig på typiskt Emma-vis. Har ni varit med om att ni tror att ni ser en kändis? Och sen visar det sig att det inte är det? Men man fortsätter kolla ändå ifall han mirakulöst tjoffpoff blir den kändisen framför ögonen på en? Kanske inte? Okej, men det visade sig iaf att det inte var sångaren i One Republic som var i parken.. Efter många om och men.

Jag gjorde lite catching up med Amanda idag. Alltid kul att ses trots omständigheter.

---Jag skulle vilja leva ett liv utan ånger---

3 kommentarer:

Agge sa...

Har du så mycket att ångra, ? hahahahahahahaha

Amanda Laitinen sa...

ett liv utan ånger?
då lär man aldrig sig av sina misstag;) vistt har jag hjärna Heheeee

\ /-]\[E$@ sa...

omg kommer du ihåg att jag fick en rouge av dig som var från Yves Saint Laurent ..en rosa! hahaha shiet ..och jag veeeet deras kläääääder omg och du fick se dem är liiiiveeee ooooh D:D:D:D:

och !! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA JAG VET PRECIIS NÄR MAN TROR ATT MAN HAR SETT EN KÄNDIS HAHAHAHHAAHA man blir så generad när man fattar att den itne var han/hon HAHAHAHHAHHA

pussss berta 2 <3<3<3<3<3<3<<3