torsdag 29 januari 2009

Bio!

Hej, alla glada!
Nu blir det barnprogram!

Eller inte! Jag har exakt nio minuter och femtiotre sekunder att skriva om vad som pågår i San Francisco. Solen skiner, himlen är blå och yada yada yo.

Jag var på bio igår med Amanda (som ska hem!) Det var ungefär två och en halv vecka sen sist vi var på bio så det verkligen på tiden!
Vi var jätteuppspelta när vi kom till bion och upptäckte att dem hade den omtalade skräckfilmen i 3D. En sekund och 3D-glasögon senare tjocka vi på oss massor av skit som nachos. (jag ryser när jag tänker på det) Kom in och vi satt njöt av alla läskiga trailers. Sedan började filmen, glasögonen kom på och filmen - sög! Vi satt och skratta, fatta mig inte fel, något och hopp och skrik kom nog från våran stolsrad men den var så dålig. Men med en twist på slutet som gjorde oss galna! Så halvt lyckad var den kanske.. (inte, har inte bestämt mig)

På munin hem gav juryn den två AE. :P

Amanda! Vad ska det bli av San Francisco nu? San Francisco utan vår duo är som San Francisco utan hemlösa på Haight eller utan 911-samtal på donken! Med andra ord - urtråkigt!
Nej nej nej, du&ja&bänken!

Ah, nu ropar dem! Puss på er allihop!

- Jag skulle vilja ha mer tid med Amanda-

2 kommentarer:

Lolo sa...

Va tråkigt att hon åker.. Ni delar upplevelser som är unika för er och tiden i SF. I'm sorry for you :(

Anonym sa...

du,jag&bänken. Kommer aldrig glömma det här, vilka minnen! Vi har varit med om så mycket. Som dom där hemma skulle tycka är helt sjukt men du och jag ser som helt normalt. HAHA 911 och donken, när jag kommer äta på donken i sverige kommer ja bara "Men vart är alla luffare och när ska dom ringa 112?!" HAHA, ååh älskar vår tid ihop här! Jag vill ha mer tid med dig med!!!