torsdag 1 januari 2009

Summering av året allt hände..

(Teoriprov avklarat utan aggressioner idag)

Ma, ma, ma... 2008 är slut.
Året som började i England och avslutades i USA.
Det känns som att jag slutade skolan för tre år sedan men det var bara några månader sedan. Datum jag kommer minnas? 7 juni. Studenten.
Mycket roliga saker hände, England, Italien (!), (San Marino), Spanien och USA. Cirka en fjärdeldel av året spenderade jag utomlands.

Så mycket hände i mitt liv under det här året och jag har ändrats så mycket under det här året!
Nya vänner och nya perspektiv på saker med.

Men jag ska inte skriva mer om det här. För jag har en speciell känsla angående hela året och hela den här grejen - och den vill jag behålla helt för mig själv... :P

---Jag skulle vilja reseluffa---

3 kommentarer:

Agge sa...

Hej gumman. Vet du resultatet också för teoriprovet? Hoppas att du klarade det.Pussokram......<3

Lolo sa...

Jag gillar din beskrivning av året.

Vilken härlig önskan.

Grattis till teoriprovet!

Anonym sa...

2008 var ett mycket bra år. Kanske det bästa året i mitt liv. Det är så mycket som jag saknar, så mycket som jag/vi har gjort som jag alltid kommer att minnas. Tack för att du var med och förgyllde mitt 2008 <3