lördag 9 maj 2009

Fjortis turns Botox

Hej hej hej!

Underbar morgon, yadayadayada... Jag har bråttom, har haft hela morgonen. Jag hade i stort sett tio minuter på mig att sminka mig, klä på mig och blåsa håret imorse så det var liiiiite stressigt. Jag har så dåligt ljus i mitt rum men det fick duga. Efter tio minuter kutade jag iväg. Det var inte förrän jag kom fram dit jag skulle (RS) som jag såg hur jag såg ut. Jag såg ut som en fjortonåring som nyss lärt sig använda kajalen! Lägg till halvplattat hår på det och en stor maska jag missat på mina strumpbyxor. Vackert vakert! Nej, inte precis. Och nu börja jag garva när jag såg mig i spegeln. Då fick jag idén att ta en bild, en fjortisbild som matchar mitt fjortissmink och lägga upp på bloggen. Sagt och gjort. Men nu kan jag verkligen inte sluta garva åt resultatet! Sminket måste synas på riktigt. Syns inte på bilden. Men jag ser ut som värsta Botoxkärring! Och jag tänker på en clown när jag ser den. HAHAHAHHAHAHAHAH

Iaf, nu ska jag springa iväg igen och möta AL och en av mina Springbröder.
Men btw! Denna vecka har varit en suuuuuperbra vecka! Varför? Usher OCH Gavin Degraw har bägge nya skivor!!!!!! Can I get a YiiiiHaaaa?! Wohoooo!!

Jag avslutar dagens blogg med en fjortis/emo/I-have-secrets/mitt-ena-öga-syns-inte-omg bild!
Eller nej. Ni får en lite-mer-Emma-aktig-fast-ser-nästan-FÖR-oskyldig-ut-bild. Eller nej, haha det vart bara botoxbilden för idag!

Jag ska möta Joel om 16 minuter på stan. Han kommer döda mig. Eller nej, han förstår mig säääkert när jag säger att jag var tvungen att lägga ut en botoxbild på mig själv?!

Aja, byebyebye!

---Jag vill bara vara---

6 kommentarer:

Doris sa...

Må så vara en fjortisbild, vacker är du! Och av den dära botoxsminkningen ser jag inte ett spår. Angående de nysläppa skivorna, har du låtar från dem på datorn? Du får gärna msn:a över några ;P Puss på dig tant <3

Lund sa...

har gavin också ny skiva? :O:O

Emma sa...

Doris: Meeeeen då! Läpparna och kinderna som jag botoxgrimatiserar? Well, I guess att det bara var jag som tyckte det var kul.. *skrattar för sig själv* Men du är söt! 8) Smack!

HH: Free.

Anonym sa...

HAR USHER NY SKIVAAA :o:o::o:o!!!!!!!!!!!!!!!!

Emma sa...

Anonym: JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! MEN DEN ÄR INTE SLÄPPT ÄN! ÄNTLIGEN EN RIKTIG REAKTION!!! hahahhaha

Anonym sa...

(A)ahaa men det e eklart..Usher D: