söndag 10 maj 2009

Fantasilös Söndag

Söndag.
Jag behöver klippa mig. Lite lagom random sådär.
En skön helg har flugit förbi. Jag sitter i min säng. Det är här all bloggaction alltid sker. Det är även här jag pillar navelludd och gör dräggelbubblor i sömnen. Typ. Nej, det var lögn. Jag drägglar inte. Det har jag kompisar som gör tillräckligt mycket av istället. Jag kan säkert beställa dräggelburkar av dem om jag vill. Med jättefina photoshopade etiketter på. Allt naturligt och hemmagjort. I smakerna Svenne, Finne, Latina.

Usch, vad jag är tråkig. Och äcklig. Hmm.. Jag är helt tom i huvudet. Och vet inte alls vad man kan blogga om. Vad brukar man blogga om? Dum fråga.

Iaf, till er överintresserade, nu ska jag ut och springa. Räkna ormar. Jag känner på mig! Idag är dagen! Dagen D! Det här var ett kort blogginlägg. Ovanligt kort. Känn lättnaden av ickelånga meningslösa rader ni känner er tvingade att läsa. Idag - är jag snäll!

Pussilusss

---Möta en orm så jag kan blogga om att jag hade rätt---

3 kommentarer:

Lund sa...

usch vad du är äcklig är ordet :O mitt dreggel ska inte klassificeras som "svenne" :O i prefer to call it Juice of a gogdess!

Spring inte så hårt den här gången, tänk på ekorrarna som sooover..

Emma sa...

Det kan stå på din etikett 7777

Juice of a GOGDESS!
Storsäljare!

Och taskmört! Jag ska sälja dig till Imse Vimse Spindels farsa!

Amanda Laitinen sa...

JUICE OF A GOGDESS!!HAHAHAHAHAHAHA
finne? vem menardu? mig?(A)