söndag 7 juni 2009

Hur smakar en Roadtrip?

Vad är det för dag idag? En använd gummisnodd till den som vet!
Fel.
Fel.
Fel.
Det är ett år sedan jag tog studenten puckon!
Exakt 365 dagar sedan..

Tiden går sjukt fort!

Jag jobbar heltid. Det är allt jag skulle kunna skriva i min blogg om jag ska säga vad jag gör om dagarna. Och på helgerna jobbar jag med annat.

Så det mest intressanta jag gjort idag är att påväg (vet fortfarande inte om det ska vara två ord!) hem från mötet så hade jag musiken på högsta volym i bilen och vråla i takt med Bonnie Tylers: Total eclipse of the heart. Vråla, på ett sånt sätt som bara jag kan, med uppspärrade näsborrar och överdrivet minspel. Vackert.

Al har åkt till Finland. Och Loooma är på semster. Och mamma är as I write påväg till Norrland. Everybody leaves. Men dem som försvinner kommer tillbaka. Eller hur?

Dagen till ära har jag tagit ner min studenthatt och lekt modell medan musiken flöda i rummet. Fjortisen i mig!





Vissel Vissel för oss som tog studenten för ett år sen!!

Nej, nu ska jag vara company åt Doris ett tag. Lilla söta Doris. Det känns nästan som att jag måste säga så när jag pratar eller skriver om henne. För hon är verkligen det. Lilla söta Doris.

Sista tanke.Visst skulle det vara kul med Roadtrip? Bara packa och åka? Hur många är med på det? Kom igen. Kom igen! Intresseanmälan lämnas hos mig senast i slutet av nästa vecka. (får alla flashbacks från skolan nu? När lärarna tjatade om sina intresseanmälningar ingen var intresserad av egentligen? )

Nej.

Puss på er från den ett år gamla studentagerskan som fyller 20 om exakt en månad!

--- Roadtrip ---

5 kommentarer:

Lolo sa...

Jag har bil ;)

Anonym sa...

Äntligen!!!!!! du lever och är fin som vanligt <3

Unknown sa...

Sometimes Leaving
Is the Only Way
To come Back...

Right?

I´m coming back now!
:) Looma

jessica sa...

HÄÄÄÄÄR är jag ! ! !
Äntligen hittade jag hit muahaha ;)

Daniel sa...

Tycker oxå du ska komma hit till finland!