fredag 1 januari 2010

Dö inte av chock men detta är ett nytt inlägg..

2009 saknar jag inte ett dugg!
Men att blogga saknade jag visst.

Hej förresten... *ler lite generat*

Jag börjar med babysteps efter mitt lilla uppehåll och skriver bara ett kort inlägg. Jag vill ju inte slita ut mig sådär direkt första dagen på året liksom..
*här ska du som läsare sucka lyckligt och känna hur du verkligen saknat min underbara dryghumor*

Jag ville egentligen bara säga att min lilla avlidna blogg nog inte kommer vara lika död längre.. Mirakler sker alltså redan detta nya år.
(tacka min bror som flyttat för det)

Det var allt jag ville säga. Hasta mañana eller nåt..

Byebye

4 kommentarer:

Lund sa...

died ....


hahaha nej men skämt å sido..

Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR din humor :D
(tänk dig Rookies - klanget där )
<3

smörigt värre ifrån lunds denna lördags morgon :) vad som hänt? ja... det vet varken du, eller jag...

:)

Joelo_89 sa...

Yeehhaa!! Nice att du har uppdaterat din blogg igen..

Nu kör vi:d

Erika sa...

Aaaaawww! *suckar lyckligt* haha ;)

Mkt nice att du tagit upp bloggen igen!
Det har "vi" sett fram emot! :)

Emma sa...

HH: det låter falsk när du använder rookies-kärlek-klanget..
men dit lilla internethjärta du skrev efter värmer lite.. kanske..:P

Twinnie: Yes, here we go:)

Erika: Precis en kommentar i min smak :P
Och vad kul att jag gläder "er" :)