söndag 17 januari 2010

Jag talar för mig själv när jag säger att jag var nykter under London-resan

Jag ska summera London med två bilder.

Bild 1: Sara har en nära-död-upplevelse och har här precis berättat hur hennes tillhörigheter ska skänkas bort efter hennes bortgång trots att hon är för ung för att dö. Hennes käraste egendom faller på min lott. Hennes utnötta, missbrukade, älskade och proppfulla (med alla möjliga bevis) dator....
(Hon var sjuk på riktigt.)




Bild 2: 93 sekunder och en spruta senare har hon hunnit fundera över varför hon egentligen inte tar knark eftersom den snurriga känslan känns som värsta pyjamasparty, kommit fram till att läkaren var skitsnygg trots att han liknade hennes bror på något underligt sätt och sedan fyra gånger upprepat att det finns två av mig i rummet. Precis bredvid varandra. I samma kläder.

Det tragiska är att hennes ögon var ungefär dubbelt så stora som bilden visar. Förändringen var total.

Så, vad har vi lärt oss?
Bl.a att sjukhus i England har bra service med snygga läkare.
Att lös i magen heter Loose stool.
Och inte minst att Sara har potential att bli en drug-addict.



But at least she's really fun when she's high ;)

2 kommentarer:

Lund sa...

1. Älskar regnetspark bilden :):):)
2. Vi måste åka till London fler gånger :D
3. Tråkigt att tabletterna jag fick efter inte gav samma effekt :(
4. Jag är skitrolig when I'm high undra om jag har samma effekt när jag är full och du inte är :P måste testa det nån gång :P

Till sammanfattning ska jag citera Just-Jack *händerna upp*

"You are going to be a wonderful father(mother), because you always take great care of me" 8)

Anonym sa...

. Jag är skitrolig when I'm high undra om jag har samma effekt när jag är full och du inte är :P

HAHAHHA ALKIS!