söndag 10 januari 2010

Let the music play!!

Jag är så uppe i varv!!!! Jag studsar medan jag skriver det här! På riktigt!!!! Och jag HATAR när man missbrukar utropstecken men det gör jag nu!!

http://www.youtube.com/watch?v=ua0iO-JQwAg

Musik
Sång
Dans

Absolut inte världens bästa men jag vart på såååå bra humör!
Det blir jag alltid!

Och nu lyssnar jag på en skiva jag har väntat på länge som var mycket bättre än jag väntat mig!
Jag älskar den! Jag älskar hela världen just nu! AHHHH!

Jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Jag kommer inte kunna sova, men strunt samma!
Hyperlycklig är vad jag är!

Pussssss på er allihop!

4 kommentarer:

Joelo_89 sa...

Härligt att iaf nån av oss känner så!! Puss på dig med och tack till tusen Emma!! You're my favorite sis!!

ps. I love you:)

Erika sa...

aaaaawww! FAME! <3
En annan har ju varit Fame nörd sedan 80talet! Jag ÄLSKADE det när jag var liten!

Jag förstår att du blir lycklig! Jag instämmer HELT! (fast jag har nog inte med LIKA många utropstecken ;)

Lund sa...

Jag kommer dansa på rosa moln när jag sett denna film, så ja ska vänta tills jag är riktigt deppig tills jag kollar :D

Emma sa...

Joelo: Och du är min absoluta favvo-tvilling 8)

Erika: Åh! En som förstår! :P Jag har inte sett den riktiga.. Men jag vill:)

HH: HAHAHAHAHAHAHAHHA du orkar inte se den helt enkeltXD