söndag 1 augusti 2010

I don't believe in much but I believe in You

Och sen så var Augusti här innan man ens hunnit säga Juli...
Sick!

Men nu tillbaka till mig! *grins*
Jag är här i Fagersta (därav blogginlägget) på en 24-timmarsvisit.
Jag ska äntligen träffa lill-monstret!:) Och han ska träffa faster nu! Det är dags. Stunden är kommen!

Här ger jag er nu en paus att insupa känslan av högtidlighet:



..........

Så, nu har ni förstått innebörden av detta årets första Augusti-dag! :)


Då kan vi tala lite om årets sista Juli-dag!
Jag var i Happyland! (och ja, sara, det är vad jag kallar det XD )




~Bandage - the movie~

Borde vara med i boken: Hundra saker att se innan man dör.
Eller som obligatorisk film i skolundervisningen med efterföljande extrauppgifter där man ska diskutera liv och musik. Eller nej, då skulle alla hata den bara därför.
Ni fattar ändå inte.*suckar som en dramatisk oförstådd 14-åring*

Låt mig vara fanatisk en stund. Överdriven och extrem. For your own good...:P

Time to leave!

See you when I see you!

3 kommentarer:

Erika sa...

ja nu är det verkligen dags! vi väntar på dig! :)

Anonym sa...

And I believe in U ;) Give me something refreshing to read, plz.. :)

/Lolo

Emma sa...

Erika: Hon kom, hon såg, han var sockersöt! 8)

Loooma: Jag gör't när du gör't :P