onsdag 11 augusti 2010

I won't tell your heart where to go


"If it doesn't break your heart
it isn't love
If it doesn't break your heart
it's not enough"


Här, i en lägenhet som inte är min
i en stad som inte känns som hemma
i ett land som skulle kunna vara vilket som helst...
finns det en dator.

Universums sätt att säga att jag ska blogga. :P

Jag ljuger här i min blogg har jag upptäckt.
Kolla där ------------------------------------------------------------------------------------>
Min ålder stämmer visst inte.
*woooopsiee*


Nu byter vi ämne.
Thriving Ivory har släppt ny sång!
Här. Love Alone heter den.


Byter ämne igen.
Till my one and only Bertaboo.
Vi firar bästavännersjubileum i år!
10 år!
Jag är så sjukt stolt över henne! Hon är så duktig! Och jag är så glad över att ha henne i mitt liv. Och det känner jag så starkt så det går inte att förklara!
Hon har varit med mig halva mitt liv. Och jag skulle aldrig velat haft det på något annat sätt.
Jag älskar dig!
Och grattis igen!:)
Min kära lilla katie!



Det kom en sorglig låt på låtlistan nu. Så nu tappade jag lusten att skriva mer:P
Men vi hörs!
See ya!

2 kommentarer:

Vanesa Bertaboo Katieeeeeeeeee sa...

Grattis till 10 års jubileum vännerskap <3 .. Du betyder så mycket i mitt liv och att du är stolt över mig gör mig så otroligt lycklig :') Du är den underbaraste och bästate vän som man kan tänka sig. Jag skulle inte heller aldrig byta vår vänskap för något annat i världen.. inte ens för all smink och chanel . You feel me ?! .. hahaha. OOoh min vän !! Älskar dgi sååååååååå mycket!! Idag har jag på mig skuggan som jag fick av dig. och jag tänker alltid på dig min käraste när jag ser den.. det var en så fin chest av dig! ÅH DU ÄR BÄST!!!! <3

Emma sa...

Allt smink och chanel? *blir rörd* I'm so loved!7777
Åhh berta 8)
Vi, nu och för alltid :)
<3