måndag 30 augusti 2010

You haven't seen aaaanything

Den är här nu.
Min "nya"...
Må vi ha en lång hälsosam relation framför oss.
Och ja, jag pratar såklart om min nya dator. Wohoooo!

Nu byter vi ämne till min Combolina.
Hon är en bakterie.
Inte på ett gulligt klänga-sig-fast-sätt utan som i en riktig bakterie.
Tror ni mig inte? Tror ni att det är min elaka sida som talar?
Till er människor med lite tro.. jag har bildbevis.Som jag i vanliga fall inte skulle fått lov att lägga ut, för att den skulle förstöra hennes universum och förgöra allt vad liv heter, men efter ett löfte om att hon fick kolla sin Facebook hur ofta hon ville på min dator så fick jag göra vad jag än önskade med den lilla bilden. (och DEEEEET råkade kanske vara min elaka sida som utnyttjade hennes lite.... svagare sida.. hehe..hehe)
Helt äkta.
Hon bor i sin lilla gympadräkt och producerar snor på heltid.
Om jag klarar mig ifrån en förkylning så kan jag bli Batmans wingman också.

Vårat samboliv är ganska problemfritt för tillfället. Idag har vi tvättat hela dagen.




Och ja, vi fick faktiskt massor gjort. Även om jag förstår era starka tvivel...

Pusss

5 kommentarer:

Erika sa...

Hahaaha! EEeeuuuuw! ;)

Hoppas att du trivs i storstaden! STOR KRAM från mig och Anton!

Agge sa...

Fy vad läbbigt!!!!! Men du nästa gång du bloggar.....ta upp typsnittet till något större storlek tack!
Gooooo natt kram på dig!

Doris sa...

Enormt charmiga bilder! ;P

Men hörre dudu! Jag förväntar mig lite mer uppdatering nu när du har dator.. :) Och bilderna från när jag var där!

Saknar dig massor Emma! Du får snart komma och hälsa på i våran nya lägenhet ;) Puss och KRAM! <3

Bertis sa...

Har du följt idol .. Inte jag haha men Sara lade upp en Olle som är sjukt himla bra och så hitta jag det här på nån blogg ;)


http://www.youtube.com/watch?v=SAt6JAsMry8&feature=youtube_gdata_player

Emma sa...

Erika: HAHHAH kraaaam tillbaka :)

Mamma: Fixat, happy?

Doris: Jag kommer till Fagersta snaaart, då hälsar jag på :D

Bertis: Jag älskar när du drabbas av Idol! Mohahahha