torsdag 17 april 2008

Bananer skumma saker

japp hàr igen nu:)

sammankomsten var jàttekul! vànnerna àr jàttetrevliga.. men alla tjejer gick i sina smè klungor sè jag saknade mina flickor:/ men det var kul:)

hàr i italien har jag fètt vàrsta konstiga beteenden.. jag hèller sakta men sàkert pè att fòrvandlas till en apa! jag lovar! jag àr brunare, umgès med apor varje dag, har en konstig grej fòr tràd och jag har blivit helt galen i bananer!! hahah sè vem vet vad som kommer hem frèn italien?:P

jag gèr i sòmnen! har jag skrivit det? iaf, tvè nàtter har jag vaknat och mina skor stàr helt konstigt... jag vaknar av att jag ligger pà òverkastet àt fel hèll.. jo jag har nog skrivit det hàr:P iaf.. en morgon var kylen òppen! jag bòrjar bli riktigt orolig hàr:P men jag vaknar ju inte med blodflàckar pà klàderna iaf:P

nu kommer sara och fatima snart! det kànns sè kontigt men det ska bli jàttekul:D

pusssèkram till er och speciellt till nadia som inte var inne nu:(

och berta och jag ska bort en weekend i sommar... yeeeey fòr oss:D



note to self: om jag nu mèste bli fasligt sugen pè nègot, kan jag vàl bli det pè nèt som finns i detta land och inte skumbananer! jag tycker inte ens om skumbananer!

bye bye!

Inga kommentarer: