fredag 11 april 2008

Falsksèng drànkt av vègorna

Jag tycker det àr drygt att blogga nàr jag saknar bokstàver.. Iaf.. Kul saker som hànt?
Har jag skrivit att det sitter en pedofil pè samma buss som oss? Han àr àcklig och starta brèk pè bussen.. han hòll pè att slè till en kvinna.. Jag lever ett farligt liv:P Jag àr fòrkyld och lèter som en kille i mèlbrottet haha inte blev det bàttre av att jag och doris gick till stranden igèrkvàll sent nùàr det var mòrkt och i takt med vègorna verkligen skreksjòng vi:) Haha jag sprang àven ut pè en pir man inte fèr gè ut pè i vattnet, klàttra òver stàngslet och gick ut! Haha sprang tillbaka och hòll pè att bli av med skorna i vattnet fòr det var sè hòga vègor:P Och sen undrar jag varfòr jag àr fòrkyld! Haha jag var nègot hyper igèr:P

Mer hinner jag inte idag:P Imorgon ska vi èka till vàrldens minsta land San Marino och pà sòndag sammankomst:)

Note to self: Ifall man halvt ska drànka sig nàr man àr hyper borde man kanske làmna mp3 och mobil i sàkert fòrvar:P

Bye bye

3 kommentarer:

Nadiiiia sa...

haha men emma då ;P värst vad du har blivit olaglig;P hahah

\ /-]\[E$@ sa...

hahaha jag vet inte varför men jag kom på att tänka på den dan vi var utanför johans hus , på tennisbanan och vattensprutaren va på hahahahhhaaahahaha

du måste slå den där pedofilen o svära på svenska då blir dom rädda ;); HAHAH

pusssssss

Lund sa...

hahha , typsikt dig att göra din förkylning värre ;P
men det kan inte var kul att va sjuk därnere.. genki desu ne? ;)
berätta allt om sammankommsten sen :):)