fredag 30 maj 2008

Man behöver inte gräva för att komma till Kina..

Nu har halva fredagen gått och inget särskilt har hänt som kan vara i närheten roligt att skriva om. Jag har bara varit virrig idag och gjort småknäppa saker. Därför skriver jag om gårdagen istället.

Låg och tryckte fram klockan tre timmar igår för jag var så seg. Så skönt att inte ha någon tid att passa. Vi var lediga igår så jag hade inget särskilt planerat. Gick upp, tog en promenad och åt sedan frukost. Sedan bjöd Nadia mig på mat. Det känns bra att bli ompysslad ^^,




Tack Aftis! ^^, (L)



Efter den trevliga daten gick jag hem, städade och efter det begav jag mig till biblioteket där de inte hade boken jag ville låna. Jag funderar starkt på att bojkotta Fagerstas bibliotek! Gick efter det till Tobbe där vi pratade och kollade på Hana Kimi. Sedan möte och promenad runt Eskiln. Det var en rolig dag som avslutades med sagostund för Sara. Nu ropar Joel som en hotfull grobian så jag måste pallra mig upp.

Note to self: Skriv inte dravel på ditt ben innan mötet om du inte vill ha frågorna som följer!

Have a nice day - Bye!



1 kommentar:

Nadiiiia sa...

det var så lite så ^^ å du kunde inte tagit en hemskare bild på mej va :O hahah