söndag 4 maj 2008

Sugar, spice & everything nice

okej, få se om det går bättre nu.. tredje gången gillt.. jag har skrivit men inte publicerat inlägg. Well here it goes: Idag har jag varit med Fatima. Vi gjorde absolut ingenting först men bara det var jättetrevligt. Sedan sprang vi runt eskiln, kollade på oth, åt, pratade och fortsatte att inte göra någonting. Sen hämtade vi upp Sara och åkte till Maria och spelade kubb.
(Emma, Sara och Filip äger på det by the way:P)

Fatima är så härlig för hon är ett barn egentligen som finner nöje i små saker. Jag tror inte ens att jag har sett ett barn så lycklig på en studsmatta som hon var idag. Hon är så härlig!

Nu är jag hemma och ska snart sova. Jag var hungrig så jag bredde två mackor men jag åt bara en och nu ligger den andra här och bara stör min koncentration. Haha jag blir äcklad av den! (Jag är inte alls knepig)

Usch! Världens tråkigaste vecka kommer nu. Plugg plugg plugg! Men kretsis kommer också så jag har lite att se fram emot.:)

Jag har kollat upp vindsurfing kurs i sommar tre dagar. Någon som vill hänga på?:)

Note to self: Jag har nada fantasi så dagens note to self är att bli lite mer kreativ igen.

Bye bye

3 kommentarer:

\ /-]\[E$@ sa...

Jag brukar kastan mackorna som inte jag orka äta..Har du provat det ;) hahaha

Emma sa...

hahah nej jag får göra det:P

Lund sa...

NU har jag äntliget fattat vad sugar, spice and everything nice betyder ^_______^ yepp sara har sett avsnitt 11 alá roman holiday ;)