söndag 11 maj 2008

Tiden som inte finns..

Ahh!
Jag hinner verkligen inte med att blogga för jag har sååå mycket för mig hela tiden!
Skolan,möten, kompisar och aktiviteter hela hela tiden.. Jag sover alldeles för lite med:P
Haha skulle bara ge en liten förklaring till varför jag är så dålig på att skriva och jag hoppas att det lugnar ner sig med skolan snart!

Todays note to self: Hmm, blogga inte när du egentligen borde sova kanske? (Det låter ruskigt
likt ett note to self jag skrivit förut, hur mycket hjälper dessa note to self
egentligen? :P

Bye bye

5 kommentarer:

Nadiiiia sa...

hahah emma då;P du måååååste sova som du ska.. har du inte lärt dej det än;P hahahha säger jag som knappt sovet nått lalalala;P

Emma sa...

säger hon som kommenterade min blogg kl 00:14?:P

Lund sa...

hahaha ja flickor man ska inte vara upp och ränna på nätterna :O

*host host* asgarv, vem lurar vi egentligen, alla tre är vi likadana
^ _ ^

haha

Anonym sa...

Lägg ut meeeeer bilder ...
Actiooooon Emma ;)
hah, men jag har faktiskt skaffat blogg nu, du får gääärna kolla (A)

Anonym sa...

mandawood.blogspot.. :P