tisdag 30 september 2008

Ge mig ett I *I!!!!!!*

Nu kommer propaganda på hög nivå!
Se Idol!
*hjärntvätt börjar nu: du kommer älska idol - du kommer älska idol!*

Nog kan grabbarna musik iaf: The Killers, Simon&Garfunkel, REM, Stereophonics osv.. Impade verkligen! Men om alla var lämpliga att sjunga det är en annan sak..

In order of appereance:

Jesper: Ser ut som Hitlerjugend (förlåt) och gjorde ett ganska mjäkigt intryck. (Borde åkt ut)
Elias: Skum, mycket skum men jag vill se mer av honom.
Rasmus: Ser ut som han skiter när han sjunger men jag tycker om hans röst. (Borde icke rykt såhär tidigt)Robin E: Jag gillar inte honom. Om han sjunger rockigare med sin raspiga röst, då kanske! Flopp idag!
Kevin: Jag har svårt för killar som sjunger och låter som tjejer. För att lyckas måste man vägaupp med manlighet tycker jag så jag har lite svårt för Kevin. Plus att jag jämför falsett-killar med en viss Akanishi vilket man inte kan göra.:P

Robin: Jag älskar låten Maybe Tomorrow som ska framföras med sömndrucken röst och visstmotstånd, därför no no för honom. Men jag tror på honom.
Johan: Jag HATAR att jag sviker mig själv och gillar Johan! Han äger på ett sätt som intekan förnekas! 16 år och äger! Rätt låtval med. Absolut inte bäst röst men han levererar.
*nu kan ni gå loss och hata mig*
Och sist men inte minst:

LARS!

Jag älskar den mannen!

Han är så söt!Hans röst! Scennärvaro! Sång, stil, gester ALLT! *suktar*

Det är han som gjort mig till Idolnörd! Och låtvalet <3

Lars, Lars, Lars! Och ingen ska våga säga annat!
Upptäckte nyss att kära Ida C från kära gamla klassen hyser ungefär samma kärlek till karln!
Vi delar rättvist emellan oss och av med hatten till dig Ida! Du vet vad talang är:P

Ska sluta idola mig nu och längta tills torsdag när lars sjunger igen..

(Vane och Nadia BÖRJA KOLLA IDOL!)

Ska somna med Lars sång ringandes i öronen!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära Emma! Glad att det fanns någon till med samma passion för käre Lars som jag ;) Nu måste jag nog ta mej i kragen och skaffa en blogg och försöka mig på ett lika fint blogginlägg om bäste Lars, som du skrivit! Mer sånt så kommer jag bli en trogen läsare av din fina blogg! Pyss&Kram /IdaC

Emma sa...

Jag må säga detsamma:) Skriv om Lars så blir jag din mest trogna läsare:P

\ /-]\[E$@ sa...

MEN SLUTA O SNACKA OM IDOOOOOOOOOOL!! JAG DÖR!!!!!

Emma sa...

nej, de sjöng The Killers.. inte minsta nyfiken?? :Ö

\ /-]\[E$@ sa...

faktisk inte :=

Nadiiiia sa...

assså jag tänker inte börja kolla på idol för det SUGER. har kollat på några små klipp med den där lars å så bra var han inte:P

\ /-]\[E$@ sa...

JAG OCH NADIA ÄÄGER!!!
NA NA NAA NAA
vi ör oss själva och inte säljer vår själ till sånt skit som idiol!